Nemezin
Strateg
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 23:37, 21 Lut 2007 Temat postu: Tworzenie postaci i możliwości |
|
|
Chciałbym podkreślić że przy stworzeniu postaci mamy do wyboru na początku pięć wyżej wymienionych ras (jednakże był to wybór ograniczony przez wówczas biorących w grze udział graczy) W grze w odrużnieniu od innych tego typu , nie zaczynamy od razu z wybraną klasą gracza jedyne, które mamy początkowo do wyboru To: walczący wręcz , Strzelec , władający czarami a więc mamy jedynie predyspozycje do dalszego rozwoju naszej postaci . Chciałbym podkreślić również że w stosunku do innych gier: klas i podklas możemy posiadać ich sporo ,istnieją też różnego rodzaju tytuły które można zdobyć ale o tym później .Najlepiej jednak łączyć klasy pokrewne ze sobą co da nam naprawde duże możliwości , można też się uprzeć i starać się rozwijać jedną klase aby osiągnąć w niej mistrzostwo jednakże wiele tracimy z mnogości różnorodnych połączeń Chce też wspomnieć ,że klas nie zdobyw się szybko tak jak i poziomów ,trzeba się nieźle napracować aby to osiągnąć Gdy zdobędziemy już jakąś klasę dostaniemy jedynie zestaw podstawowych umiejętności dla danej klasy wraz ze wzrostem poziomów wachlarz tychze umiejętności się nie poszeża takowych bowiem trzeba się nauczyć lub zapracować na kolejny poziom wtajemniczenia w charasterycznych dla danej klasy miejsc np. gildi:wojowników,zabujców, klanie berserkerów itd.oczywiście za uiszczeniem odpowiedniej opłaty lub wykonaniu misji dla jakiejś gildi czy też mistrza istnieją też wyjątki jeżeli jesteśmy w którejś z gildii już dość długi okres czasu " i dobże z nimi żyjemy" kolejne wtajemniczenie możemy dostać za darmo jest to dobra wola MG. Jest jednak pewien markament każde takie uczenie się to tzw. trening więc poświęcamy parę tur na jego wtajemniczenie i jescze jedno jeśli jesteśmy oporni na nową wiedzę czyli nie pójdzie nam rzut trening się przedłuży
Za zdobyte poziomy dostajemy 5 punktów do cech zmiennych i 3punkty do umiejętnosci punkty te możemy kumulować jeżeli uważamy że przydają nam się później i chcemy je dodać do umiejetności jescze nie poznanych ( ja jednak wykorzystywałem je wszystkie od razu albowiem poziom gry jest dość wysoki -zależy to w dużym stopniu od Mistrza Gry . lecz gdyby było inaczej cała gra straciła by dużą część swego uroku ) . Po zdobyciu poziomu w którym cechy zmienne uzyskujemy w stopniu maxymalnym przez naszego gracza punktacja ulega modyfikacji.
Co poziom otrzymujemy również 1 pkt przeznaczenia
oraz pkty życia odpowiadające ilości punktów naszej żywotności .u władających czarami dochodzi jeszcze mana
Rozwijanie tych pktów nie odbywa się tylko poprzez zdobywania poziomu do tego celu mogą nam również posłużyć wyżej wymienione treningi ,zdobywanie nowych klas ,unikalne mikstury ,dołanczanie do różnych organizacji ,Religii ,przez stanie się ulubieńcem swojego boga i wiele innych
Cały system zdobywania nowych klas ,podklas,ras jest tak zaprokektowany aby jednym słowem niebyło za łatwo ale zato jaką mamy satysfakcje gdy już tego dokonamy
Wracając do ras zostały one ograniczone specjalnie do tej piątki( Co prawda zastanawialiśmy się nad dodaniem kolejnych takich jak orki ,gobliny i jescze pare innych ale nie pasowały onne do uwczesnej koncepcji stworzonego pzrez nas świata gry)
Jednakże na tym wcale nie koniec nie jest wcale powiedziane ze jezeli jestesmy człowiekiem to musimy nim do konca gry pozostać
Istnieją możliwości modyfikacji naszej rasy jeżeli będziemy do tego dążyć i szukać takiego rozwiązania dużo zależy od pomyslowości naszej postaci , lub też od czystego przypadku mówie tu np. o mutacjech naszego bohater możemy zostać zarażeni i stać się np człowiekiem/wampirem zyskując nowe moce ja osobiście doznałem podobnego połączenia jednakże nie doczekałem mutacji zosatałem zabity podczas walki używając przeznaczenia efekt został zniwelowany .
Przykładem może być również przejście mrocznego rytułału gdzie z zwykłego elfa mozęmy stać się mrocznym
Lub jako ulubieniec boga doczekać się jego łaski zostać jego Awatarem (półbog)
nie należy jednak łączyć zbyt wielu ras przykładem możę być człowiek /wampir/wilkołak bo taka mutacja może nam ściśle mówiąc zaszkodzić
jednakże istnieją nieliczne połaczenia potrójne ale trzeba je naprawde dobierać logicznie (a pozatym zdobycie drugiej rasy jest nie lada wyzwaniem a co do piero 3 to dopiero wyższa szkoła jazdy )
A więc jak sami widzici istnieje wiele możliwości a w połączeniu z mnogością klas i podklas które możemy posiadać . To całość istniejących połączeń których możemy dokonać sprawia że nasza postać może zyskać "taką moc" ,że bedzie można określić ją mianem samego boga
Ale na to potzrebne jest kilka set godzin grania .Jeżeli uda nam się tego wogóle dokonać
ja sam posiadam dwie kalsy i połączenie dwóch ras krasnolud/demon
Wracając do ogólnego zarysu naszej postaci to posziada ona takie cechy jak wiek,przeznaczenie ,wyznanie,reputacja,status społeczny,wzrost
Cechy stałe:........................................Cechy zmienne:
Zdolności magiczne..............................Walka wręcz
Żywotność........................................... Obrona
Inteligencje...........................................umiejętności strzeleckie
Wiara...................................................Uniki
Inicjatywa.............................................Siła
Wytrzymałość fizyczna...........................Zręczność
Wytrzymałość psychiczna.......................kondycja
Charyzma.............................................Zwinność
Spostrzegawczość ..................................Wiedza
Refleks/szybkość .................................... Magia
Liczba ataków..........................................Punkty magi(mana)
cechy stałe są losowane na początku gry dla każdej z ras granice minimalne i maksymalne się różnią max wartosci to okolo 80 zalezy jescze przy jakiej z cech i jakiej rasie minimalne 1 rzut odbywa się k100 p[oza dwoma pzrypadkami jezeli nie miesci sie w granicach tzreba powturzyc.
Cechy żmienne mają swoje ograniczenia !
,różnice pomiedzy rasami sa nie duze ale jednak są ,w podstawowe rasie wyznaczone są ograniczenia co do maxymalnej wartości danej cechy zmiennej , istnieja jednak sposoby podniesienia tej granicy i nie mowie tu o przedmiotach, a zdobyci drugiej podrasy , jak również moze nam np. to umozliwc zrobienie sobie tatuaza mocy
, lub innych specyfików jakie znalazły zastosowanie w naszym systemie.
Jednakże nie ma się co martwic poniewaz cechy zmienne są scisle powiazane z naszymi umiejetnosciami np. akrobatyka w wiekszosci jest sumowana ze zwinnoscia , poslugiwaie się w danym rodzaju broni zwieksza nasze obrazeni +sila , jak również wiele innych umiejętności typu mocna głowa - premia do kondycji podczas spożywania wywarów, alkocholu, używek i masa innych umiejętności których nie wymienie. To samo się tyczy niektórych umiejętności które sa dodawane ,zależy od rodzju sytuacji jako premia do rzutu pdczas rzutów za cechy stale np takie umiejeynosci jak czuly sluch w niektrorych przypadkach jako premia do spostrzegawczosci czy tez persfazja do charyzmy mozliwosci jest ogrom
Więcej w pelnym opisie systyemu gry który jak dotąd nie został zamieszczony, z braku możliwości i czasu
Nasz system podlega ciągłym modyfikacjom i z braku czasu i chetnych ludzi do pracy idzie to dosc opornie . Dla tego poszukujemy ludzi kreatywnych którzy podzielić sie mogą z nami niektórymi ze swych pomysłow a być może je zamieścimy > Narazie jest jedynie dostępna 1 edycja Worl of adventures z wieloma poprawkami jeszcze nie została zamieszczona
Jeżeli to przeczytacie i stwierdzicie że macie pare pomysłów godnych uwagi z którymi mozecie się podzielić to piszcie ,wszystko idzie w żłówim tempie więc jaka kolwiek pomoc będzie doceniona [/quote]
Z góry przepraszam na znaczącom ilość błędów , pisałem ten post w pośpiechu
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Nemezin dnia Pon 20:46, 17 Lis 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|